Ostatnie wiadomości

Strony: 1 ... 4 5 [6] 7 8 ... 10
51
Hyde Park / Odp: Chińskie - E "Audi"
« Ostatnia wiadomość wysłana przez Krawiec dnia Styczeń 12, 2019, 08:31:47 pm »
klimatyzacja najlepsza :)
52
Hyde Park / Chińskie - E "Audi"
« Ostatnia wiadomość wysłana przez Marcin dnia Styczeń 12, 2019, 10:13:39 am »

https://tiny.pl/txqdm
Jak widać idą "po bandzie"   ;D


Skróciłem ci adres.Pamiętaj by takie ogromne jak w tym przypadku-skracać używając np.tej stronki https://tiny.pl/
53
Poznajmy się / Odp: Nowy, stary użytkownik wita
« Ostatnia wiadomość wysłana przez Cygan-admin dnia Styczeń 01, 2019, 12:23:08 pm »
Cześć,witaj ponownie na FCP.Szukaj nowej zabawki i "ogień" :P
54
Poznajmy się / Odp: Nowy, stary użytkownik wita
« Ostatnia wiadomość wysłana przez Marcin dnia Grudzień 28, 2018, 04:57:14 pm »
Witunia ;-) Jak mogłeś pozbyć sie auta.Szukaj nowego poki jeszcze jakieś tam na rynku są.
55
Poznajmy się / Nowy, stary użytkownik wita
« Ostatnia wiadomość wysłana przez Piotras dnia Grudzień 28, 2018, 04:44:42 pm »
Witam koleżanki i kolegów z forum, po kilku latach bez fiata czas na powrót do Coupe
56
Kupię części / Spojler MS
« Ostatnia wiadomość wysłana przez paweł-CNA dnia Grudzień 28, 2018, 01:53:23 pm »
Przygotowuję swoją perełkę do Wiosny.Chcę ją przyodziać w spojler MS.Jeżeli takowy,gdzieś komuś zalega,jest w dobrym stanie nadającym się do ponownego montażu,bez dodatkowych prac naprawczych-proszę o kontakt może się dogadamy.Kolor nie ma dla mnie znaczenia.Bydgoszcz i okolice odbiór osobiście.
57
Ogłoszenia wyłowione z sieci / FC Plus Radzymin
« Ostatnia wiadomość wysłana przez paweł-CNA dnia Listopad 11, 2018, 12:34:55 pm »
Na allegro Plus FC.Nawet z zewnątrz samochód"odpicowany" do sprzedaży,ale kiedy zerknie się pod maskę i do środka czar pryska.No i ten..przebieg.

https://allegro.pl/ogloszenie/fiat-coupe-20vt-1999r-7622063157
58
Kosmetyka auta,Oleje,smary,płyny / Odp: Oleje-jak dobrać
« Ostatnia wiadomość wysłana przez Marcin dnia Październik 28, 2018, 05:49:01 pm »
10w60 Volvoline jedynie słuszny olejek dla FC-ochrona silniczka,wzrost mocy,wzrost momentu..gwarantowane 8)
Popatrzcie-jak zachowuje się olej w określonych temperaturach

https://www.youtube.com/watch?v=OWiQyR7PWII&feature=channel&list=UL
59
Kosmetyka auta,Oleje,smary,płyny / Oleje-jak dobrać
« Ostatnia wiadomość wysłana przez paweł-CNA dnia Październik 28, 2018, 04:05:23 pm »
Natknąłem się na taką oto info o doborze olejów.Jest to ogólny obraz doboru oleju,podając podstawową wiedzę na temat jak go dobierać.Poradników w sumie o olejach jest cała masa a każdy i tak ma swoją opinię na ten temat.Jedno jednak wiem i sam się przekonałem-olej to poważna sprawa i źle dobrany potrafi zrujnować nie jednemu kieszeń.  :P

" Dokonując wymiany oleju należy pamiętać, aby liczba występująca po oznaczeniu SAE przed literą W była możliwie najniższa. Liczba ta informuje o możliwości zastosowania oleju w niskiej temperaturze. Druga liczba mówi o możliwości użycia go latem. Na przykład wielosezonowy olej mineralny oznaczony będzie najczęściej SAE 15W-40, półsyntetyczny - SAE 10W-40, a syntetyczny: SAE 5W-40 lub SAE 0W-40. Najrozsądniejsze byłoby zastosowanie syntetycznego oleju który nawet przy dużych mrozach nie gęstnieje, więc szybko dociera do wszystkich zakamarków silnika i smaruje je. Jego stosowanie ułatwia też uruchomienie silnika nawet przy dużych mrozach. Według przyjętych norm SAE lepkość oleju oznaczają liczby od 0 do 60, przy czym 6-stopniowa skala „W” (zima) od 0W do 25W określa, przy jakiej temperaturze lepkość zmienia się na tyle, że olej gęstnieje do takiego stanu, kiedy uruchomienie silnika staje się niemożliwe.
W praktyce przedstawia się to się to następująco:
- dla klasy lepkości 0W, temperatura ta wynosi - 30°C do - 35°C,
- 5W - 25 do - 30°C,
- 10W - 20 do - 25°C,
- 15W - 15°C do - 20°C,
- 20W - 10°C do - 15°C,
- 25W - od -10°C do 0°C.
Drugi człon skali (skala 5 stopniowa, 20, 30, 40, 50 i 60) określa „wytrzymałość oleju”, czyli zachowania wszystkich właściwości w zakresie wysokich temperatur, czyli 100°C i 150°C.
Indeks lepkości syntetycznych olejów silnikowych zwiera się od 0W do 10W, gdzie często oleje 10W są wytwarzane również jako półsyntetyczne. Oleje oznaczane jako 15W i wyżej są z reguły olejami mineralnymi... "

 Info za źródłem motofakty.
60
Forum Ogólne / Wartości pomiaru grubości lakieru
« Ostatnia wiadomość wysłana przez Cygan-admin dnia Październik 23, 2018, 09:57:32 pm »
Jak interpretować odczyt-? Wszystko w rzeczy samej zależy od tego jak precyzyjnym dysponujemy miernikiem.Załóżmy, że mamy odpowiedni i precyzyjnie działający miernik.Sam pomiar grubości powłoki (w przypadków dobrych mierników) jest banalnie prosty: przykładamy sondę do powierzchni, słyszymy cichutkie „piiip”, na wyświetlaczu pojawia się wynik. Problem pojawia się przy jego interpretacji.Okazuje się bowiem, że nie istnieje żadna norma, która określa, jak gruby ma być lakier nadwozia samochodu! Przy okazji: mówiąc „lakier”, mamy na myśli grubość wszystkich powłok, jakie znajdują się na elemencie – miernik nie podaje grubości zewnętrznej warstwy, tylko wszystkich powłok w tysięcznych częściach milimetra, czyli mikronach (niektórzy mówią: w mikrometrach). Jeśli więc widzimy wynik „200”, oznacza on 200 mikronów, czyli 0,2 mm.
Fabryczny lakier na zewnętrznych elementach współczesnych aut ma 80-150 mikronów, ale... równie dobrze może mieć 200 mikronów, a nawet 250 i więcej.
Kiedy można uznać, że lakier jest niefabryczny?
Jeśli większość elementów ma na sobie 100-120 mikronów lakieru, a jeden lub kilka mają dwa lub trzy razy tyle, to niemal pewne, że w tym miejscu działał lakiernik. Taka sytuacja wystąpi zawsze, gdy element trzeba było prostować.Gdy nie jesteśmy pewni, czy 180 mikronów to już dwie warstwy lakieru albo czy 100 mikronów na wewnętrznej części słupka to ślad po naprawie blacharsko-lakierniczej, mierzmy symetryczne elementy: lewy słupek – prawy słupek, lewy próg – prawy próg. Kilkuprocentowe różnice o niczym nie świadczą, ale już kilkudziesięcio- lub kilkusetprocentowe – tak!
Podstawy wartości pomiarów powinny oscylować w zakresie tych wskazań:

* 80-180 um - lakier oryginalny
* 180-400 um - auto lakierowane
* 400 um i więcej - auto szpachlowane
Strony: 1 ... 4 5 [6] 7 8 ... 10